Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Gevaarlijke phishing met QR-code Sinds 12:12 10 mei 2021

Dit is een automatisch gegenereerd bericht

Knab Bank

Van: Knab
Aan:********@*********
Datum: 6 januari 2021 om 04:54:48 CET
Onderwerp: Dit is een automatisch gegenereerd bericht

Beste klant,

Elke klant van Knab moet zich opnieuw identificeren en een aantal vragen over zijn/haar
rekening beantwoorden. Dit is verplicht. Gelukkig gaat het eenvoudig, veilig en snel via
de Knab online omgeving.

Ga naar ***********/************(Link) , voor het identificatie procedure .
Gelieve de gegeven stappen volgen om de procedure te voltooien.

Indien je nog vragen hebt over de registratie, dan kun je contact opnemen met de
afdeling Veiligheidszaken van Credit Agricole Consumer Finance NL B.V.

Met vriendelijke groet,

Knab Servicedesk

Let op! Ga uiterst voorzichtig om met je inlog- en persoonsgegevens. Knab zal jou nooit vragen om je gebruikersnaam, wachtwoord, pincode of App-toegangscode. Knab is onderdeel van Aegon Bank N.V., statutair gevestigd te Den Haag,

Valse e-mail