Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Valse telefoontjes uit naam Fraudehelpdesk Sinds 19:03 2 aug 2021

Herinnering

Rabobank

Van: Klantenservice
Verzonden: maandag 18 januari 2021 03:38
Aan:********@***********
Onderwerp: Herinnering

Geachte klant,

Uit onze klantgegevens blijkt dat u nog gebruik maakt van een
verouderde betaalpas.
In verband met de veiligheidsvoorschrift dat wij dienen te hanteren zijn
wij
genoodzaakt u een nieuwe betaalpas te verstrekken. Hier zijn
géén kosten aan
verbonden.

Waarom kiest de Rabobank voor een nieuwe betaalpas?
Uw huidige betaalpas voldoet niet aan de eisen die zijn gesteld door
Betaalvereniging
Nederland. De nieuwe RFID-2 betaalpas voldoet zich wel aan het
contactloos betalen
veiligheidsvoorschrift 2021. Om onze klanten ook in de toekomst een
veilige bankgarantie
te kunnen bieden zal ons betaalsysteem de verouderde betaalpas per
ingang van 25-01-2021 niet meer ondersteunen.

Via het onderstaande formulier kunt u geheel gratis en veilig
uw nieuwe betaalpas
aanvragen

**** ***** ***** *********(Link)

Heeft u nog vragen? Neem gerust contact op met onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Rabobank hoofdkantoor

Valse e-mail