Van: bunq support
Beantwoorden – Aan:*****************@***********
Datum: donderdag 23 mei 2024 om 04:29
Aan: *****************@*****************
Onderwerp: Beveiligingsprobleem met iPhone / iOS apparaat
ClientID: *********@**********
Meldcode: BN******
Wij stellen uw vertrouwen in onze dienstverlening op prijs.
Heeft u geprobeerd in te loggen vanaf een niet-geregistreerde iPhone van ********? Er zijn meerdere pogingen geregistreerd. Hier zijn de details.
Datum en Tijd: 23 May 2024, 04:29:03
Locatie: **********, Netherlands
IP-adres: 31.*********173
Als u geen recente inlogactiviteit heeft opgemerkt op een nieuw apparaat en vermoedt dat dit door een ongeautoriseerde partij is verricht, adviseren wij u om direct uw account te controleren via ons klantpaneel.
********.****.com/********** [link]
Indien u geen toegang meer heeft tot uw account, aarzel dan niet om ons ondersteuningsteam te bereiken via **********@bunq.com. We staan klaar om u te assisteren en zullen alle benodigde maatregelen treffen om de veiligheid van uw account te waarborgen.
Met vriendelijke groet,
bunq
Bank of The Free