Let op: Engelstalig telefoontje namens National Police/Dutch Supreme Court Sinds 12:00 21 okt 2021

Diverse onderwerpen Klik op “Lees meer”

Knab Bank

Onderstaande e-mail is in (bijna) identieke vorm meerdere keren naar valse-email@fraudehelpdesk gestuurd, maar steeds met een ander onderwerp.”

Voorbeelden van onderwerpen behorende bij deze e-mail zijn:

  • Dit is een automatisch gegenereerd bericht
  • Dit is een geautomatiseerd e-mail bericht
  • Je opnieuw identificeren bij KNAB

 

Van: Knab
Datum: woensdag 20 januari 2021 03:34
Aan:*************@**********
Onderwerp: Dit is een automatisch gegenereerd bericht

Geachte heer/mevrouw ******,

Elke klant van Knab moet zich opnieuw identificeren en een aantal vragen over zijn/haar
rekening beantwoorden. Dit is verplicht. Gelukkig gaat het eenvoudig, veilig en snel via
de Knab online omgeving.

Ga naar ************************(link), voor het identificatie procedure.
Gelieve de gegeven stappen volgen om de procedure te voltooien.

Indien je nog vragen hebt over de registratie, dan kun je contact opnemen met
de afdeling Veiligheidszaken van Credit Agricole Consumer Finance NL B.V.

Met vriendelijke groet,

Knab Servicedesk

Valse e-mail