Van: Bunq
Datum: 15 mei 2024 om 10:57:25 GMT+3
Aan: *************@*************
Onderwerp: Er staat een bericht voor u klaar
Geachte heer/mevrouw,
Op 14 mei 2024 hebben wij meerdere automatische incasso’s tegengehouden voor een bedrag van €501,29, welke gepland stonden om 07:00 uur. Deze automatische incasso’s zijn ingepland vanaf het apparaat ‘Honor **’.
Omdat dit toestel niet als uw hoofdtoestel staat geregistreerd, heeft het systeem automatisch besloten deze betalingen tegen te houden.
Hoewel het mogelijk is dat u zelf deze betaling heeft geprobeerd in te boeken, verzoeken wij u vriendelijk om deze transactie goed te keuren vanaf uw hoofdtoestel.
Heeft u deze transactie niet zelf geprobeerd in te boeken? Dan verzoeken wij u dringend om via hier uw toestelregistraties te controleren en ongewenste toestellen te verwijderen. [link]
Volgens onze algemene voorwaarden mag er slechts één hoofdtoestel zijn. Daarom dient u alle overige toestellen binnen 3 werkdagen te verwijderen. Indien u dit niet doet, zal het systeem automatisch het nieuwe hoofdtoestel aanwijzen.
Dit nieuwe hoofdtoestel zal vervolgens alle permissies hebben om limieten te verhogen en transacties goed te keuren.
Wij willen u erop attenderen dat als u binnen de gestelde termijn geen actie onderneemt, wij in geval van fraude en/of oplichting onder geen enkele voorwaarde vergoedingen zullen uitkeren wegens nalatigheid van de klant.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
TeamBunq