Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Valse mail namens Mijn Overheid Sinds 16:12 14 sep 2021

Belangrijk bericht

Rabobank

Van: Klantenservice
Verzonden: donderdag 18 maart 2021 10:40
Aan:*****************@***************
Onderwerp: Belangrijk bericht

Doe de
Rabo Financiële Update

Uw nieuwe betaalpas staat klaar voor verzending
Exclusief voor klanten van de Rabobank

Geachte klant,

Uit onze klantgegevens blijkt dat u nog gebruik maakt van een verouderde betaalpas.
In verband met de veiligheidsvoorschrift dat wij dienen te hanteren zijn wij
genoodzaakt u een nieuwe betaalpas te verstrekken. Hier zijn géén kosten aan
verbonden.

Waarom kiest de Rabobank voor een nieuwe betaalpas?

Uw huidige betaalpas voldoet niet aan de eisen die zijn gesteld door Betaalvereniging
Nederland. De nieuwe RFID-2 betaalpas voldoet zich wel aan het contactloos-betalen
veiligheidsvoorschrift 2021. Om onze klanten ook in de toekomst een veilige bankgarantie
te kunnen bieden zal ons betaalsysteem de verouderde betaalpas per ingang van
22-03-2021 niet meer ondersteunen.

Via het onderstaande formulier kunt u geheel gratis en veilig uw nieuwe betaalpas
aanvragen

**********************(link)

Heeft u nog vragen? Neem gerust contact op.

Met vriendelijke groet,
Rabobank hoofdkantoor

***************
Directeur particulieren & private banking

Valse e-mail