Van: Support
Verzonden: Tuesday, May 23, 2023 12:14:47 PM
Aan: *******@******
Onderwerp: RE: iCloud-account beperkt om veiligheidsredenen.
Beste klant,
Als gevolg hiervan kunt u geen berichten meer verzenden of ontvangen met uw
iCloud-e-mailadres ******@****** , uw documenten, contacten, e-
mail en apparaatgegevens maken geen back-up meer naar iCloud en uw foto’s
en video’s uploaden niet naar iCloud-foto’s.
Als u deze iCloud-services wilt blijven gebruiken, moet u uw iCloud-
opslagabonnement upgraden of de hoeveelheid opslagruimte die u gebruikt
verminderen.
JE ACCOUNT UPGRADEN (Link)
Opmerking:
Als uw account is uitgeschakeld, kunt u uw iCloud niet gebruiken om uw
iPhone te ontgrendelen of kunt u geen van de iCloud- of App Store-
functies gebruiken.
Bedankt voor uw geduld en begrip. Als je meer hulp nodig hebt, klik dan op Help
onderaan de Apple-pagina.
Eerlijk,
Apple Inc.