NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

De Fraudehelpdesk is er voor al uw vragen en meldingen over fraude.
Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
U kunt ons bereiken via 088-7867372 of vul het meldformulier in.
17 jul 2017

ZIGGO: Subject: Herinnering Factuur

From: [Ziggo](mailto:ziggo.nl@ledenstein.com “ziggo.nl@ledenstein.com” )
Sent: Friday, July 14, 2017 3:21 AM
To:
Subject: Herinnering Factuur

Uw betalingstermijn is verstreken

Dit is een automatische ontvangstbevestiging. Wij hebben je e-mail ontvangen en geven hierop binnen 5 werkdagen een reactie.
Wij stellen u thans nog eenmaal in de gelegenheid het verschuldigde bedrag van € 49,45 uiterlijk binnen een termijn van drie werkdagen te voldoen. Doordat het automatische incasso het bedrag niet van uw rekening kon afschrijven, verzoeken wij u te betalen via iDEAL.

Het openstaande bedrag is momenteel € 49,45 (inclusief kosten).

Het bedrag zal worden verhoogd met buitengerechtelijke incassokosten ter hoogte van € 79,95 indien het niet binnen de door ons gestelde termijn is voldaan.
– Klik hier op: betalen om de factuur te voldoen, let op dat u de juiste bedrag: € 49,45 invult
– Klik vervolgens op kopen
– Bij uw bitcoinsadres vult u: 1J2X1oTdrqPT8Kot1HM8vZV8GKGJqXv6Q4
– U kunt nu direct uw betaling doen via iDEAL. Kies hiertoe uw eigen bank.
– Zodra u het openstaande bedrag heeft betaald, ontvangt u een bevestiging email.

vbcvb

Let op: Als wij uw betaling niet voor maandag 17 juli 2017 van u ontvangen, loopt u het risico op een gerechtelijke procedure. Voorkom bijkomende kosten.

Mijn Ziggo

Ziggo Services B.V., mede handelend onder de naam Ziggo, statutair gevestigd te Utrecht, KvK 6239f3944.
UBI78r081EA