NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
10 okt 2018
Bekijk voorbeeld

VODAFONE: Uw account is tijdelijk geblokkeerd voor gebruik

Van: Vodafone
Verzonden: dinsdag 9 oktober 2018 00:34
Aan:
Onderwerp:  Uw account is tijdelijk geblokkeerd voor gebruik

Geachte heer/mevrouw,

Uw account is tijdelijk geblokkeerd voor gebruik. We hebben een vermoeden dat derden toegang hebben tot uw account en/of gegevens. Deze blokkade kunt u simpelweg opheffen door eenmalig in te loggen in uw account. klik hier om uw account te deblokkeren u wordt vervolgens automatisch uitgelogd.

Heeft u nog vragen? Neem gerust contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Alvast bedankt voor uw medewerking,
Team Vodafone
Vodafone Libertel B.V.
Postbus 1500
6201 BM Maastricht
KvK: 14052264