NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
07 dec 2018
Bekijk voorbeeld

SNS: Onderwerp: **Nieuwe Alert**

Van: “SNS-BANK” [sns-bank.alert@mail.*********.nl](mailto:sns-bank.alert@mail.*****.nl)
Onderwerp: **Nieuwe Alert**
Datum: 7 december 2018 om 08:29:31 CET
Aan:

Geachte klant,

Wij introduceren de nieuwe digipas
Uit onze administratie is gebleken dat u nog geen gebruik maakt van onze nieuwe digipas. De nieuwe digipas is beter beveiligd tegen frauduleuze praktijken en voldoet zich aan de Europese veiligheidsvoorschriften betreft bankzaken.
Waarom heb ik de nieuwe digipas nodig?

In verband met de veiligheid van onze klanten verplicht SNS Bank het gebruik van de nieuwe digipas.
Het gebruik van uw huidige digipas vervalt per 13 december 2018 voor gebruik.
Wat is er nieuw?
De nieuwe digipas is voorzien van een inlogscherm.
De nieuwe digipas is voorzien van een signeerscherm.
De nieuwe digipas is voorziend van LED licht.

Met de nieuwe digipas bent u door de SNS Bank ten alle tijden verzekerd tegenover fraude.
De nieuwe digipas aanvragen
Vul uw gegevens in met de gegevens die bij ons bekend zijn. Recycle uw digipas zoals op de site vermeld staat. Als wij uw digipas hebben vernietigd sturen wij u uw nieuwe digipas op via Post NL.

U ontvang de track en trace code per e-mail. Dit proces duurt 2-3 werkdagen.
> Digipas vervangen
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
SNS Bank

T***  T******
Directeur SNS Klantenservice

Is uw (e-mail)adres veranderd? Kijk op snsbank.nl/gegevenswijzigen hoe u dit aan ons door kunt geven.
Wenst u in de toekomst deze e-mail met informatie over rentewijzigingen van uw product(en) niet meer te ontvangen? Klik dan hier en u wordt uitgeschreven.
SNS, Postbus *** Utrecht