NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

De Fraudehelpdesk is er voor al uw vragen en meldingen over fraude.
Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
U kunt ons bereiken via 088-7867372 of vul het meldformulier in.
15 jun 2017

SNS Bank: Wij streven naar zorgeloos en veilig bankieren

Van: SNS Bank
Verstuurd: donderdag 15 juni 07:51
Onderwerp: Wij streven naar zorgeloos en veilig bankieren
Aan:

Geachte heer/mevrouw,
De SNS Bank biedt haar klanten een zo veilig mogelijke virtuele omgeving aan om bankzaken te doen met maximaal gebruiksgemak. Daarom introduceert de SNS Bank vanaf vandaag een nieuwe digipas en betaalpas. Dit is de opvolger van uw huidige digipas en betaalpas. De uitgifte van onze nieuwe producten start vandaag.
Hoe werkt de nieuwe digipas?
Als u online bankiert met de nieuwe digipas hoeft u minder codes in te voeren. Als u wilt inloggen of een betaling wilt signeren, verschijnt op het scherm van uw computer, tablet of smartphone een kleurcode. U scant deze kleurcode met de ingebouwde camera van de digipas en ziet op het scherm van uw digipas wat u ondertekent. Vervolgens geeft de digipas u een signeercode.
U voert deze signeercode in op computer, tablet of smartphone om de opdracht te ondertekenen en rekent af in de vertrouwde internetbankieren omgeving van de SNS Bank. SNS biedt haar klanten een zo veilig mogelijke virtuele omgeving aan om bankzaken te doen met maximaal gebruiksgemak.
In verband met de veiligheid van onze klanten is het verplicht uw huidige digipas en betaalpas te vervangen. Wij bieden onze klanten de mogelijkheid aan om dit kosteloos te doen. Klik hier om kosteloos uw nieuwe digipas en betaalpas aan te vragen en volg de benodigde stappen om uw aanvraag te voltooien.
U ontvangt uw nieuwe digipas en betaalpas binnen 3 werkdagen per post toegezonden. Ook ontvangt u een track & trace link in uw email zodra uw bestelling de fabriek van de SNS Bank verlaat.
Omdat de nieuwe digipas anders werkt dan uw huidige digipas zijn vanaf vandaag diverse schermen aangepast. Er is een schermwijziging voor het:
inlogscherm van Mijn SNS Internetbankieren
registratiescherm en signeerscherm van Mijn SNS Internetbankieren
signeerscherm van de SNS Bank betaalomgeving van iDEAL
signeerscherm van de betaalomgeving voor creditcards van de SNS Bank
Zolang u nog niet in bezit bent van een nieuwe digipas en betaalpas kunt u helaas nog geen gebruik maken van de nieuwe dienstverlening.
Regel uw bankzaken op tijd.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
SNS Bank
Ton Txxxxxxxn
Directeur SNS Klantenservice
Meer informatie
Heeft u vragen of wilt u meer informatie? Kijk dan op snsbank.nl of neem contact op met een van onze medewerkers van SNS Klantenservice via 030 – 633 30 00. We helpen u graag.