NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

De Fraudehelpdesk is er voor al uw vragen en meldingen over fraude.
Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
U kunt ons bereiken via 088-7867372 of vul het meldformulier in.
11 aug 2017

Regiobank: Wij introduceren de nieuwe digipas

Onderwerp:
Wij introduceren de nieuwe digipas
Datum:
Fri, 11 Aug 2017 14:53:10 +0300
Van:
RegioBank
Antwoord-naar:

Aan:

Geachte heer/mevrouw,

Wij introduceren de nieuwe digipas
RegioBank introduceert zijn nieuwe digipas. De nieuwe digipas is klantvriendelijker geworden en beter beschermd tegen fraude. De nieuwe
digipas is volledig gratis als u dit voor 13 augustus 2017 aanvraagt, uw huidig digipas vervalt voor gebruik na 15 augustus 2017. Zorg dat u voor
deze datum in bezit bent van de nieuwe digipas. De nieuwe digipas is getest door de consumentenbond en kreeg een 9.7 en is daardoor ook
gekroont tot de beste bank applicatie/gadget van 2017. De nieuwe functies van uw nieuwe digipas staan hier onder.

De nieuwe digipas is voorzien van LED licht.
De nieuwe digipas is voorzien van een signeer scherm.
De nieuwe digipas is 40% groter dan de voorganger.
De nieuwe digipas scherm is 50% groter.
De nieuwe digipas heeft een strakkere design.

Uw nieuwe digipas aanvragen en ontvangen.
U kunt hier klikken om de nieuwe digipas aan te vragen. Na uw aanvraag ontvangt u de nieuwe digipas binnen 3 werkdagen nadat we uw oude
digipas hebben ge-recycled. De nieuwe digipas ontvangt u via PostNL. De Track en Trace code ontvangt u via de mail. U kunt uw betaalpas
probleemloos blijven gebruiken terwijl uw huidige digipas word vervangen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd over de nieuwe digipas. RegioBank bedankt alvast al haar klanten.

Met vriendelijke groet,
RegioBank.