NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
11 aug 2017
Bekijk voorbeeld

Rabobank: Volg de instructies van ons online formulier

Van: De Rabobank [                                    ](                                    )
Onderwerp: **Volg de instructies van ons online formulier**
Datum: 11 augustus 2017 11:52:16 CEST
Aan:
Antwoord aan:

Geachte             ,

Uw toegang tot Rabo MobielBankieren is momenteel inactief gezet vanwege een vermoedelijk geval van misbruik. We vermoeden dat derden toegang proberen te verwerven tot uw account & gegevens. De blokkade kunt u simpelweg opheffen door het verificatieproces te voltooien via ons online formulier door op de onder weergeven knop te klikken die is gelinkt aan de beveiligde internet omgeving van ons.

Klik hier om het verificatieproces te starten

Wij willen u alvast bedanken voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Internetbankieren