NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

De Fraudehelpdesk is er voor al uw vragen en meldingen over fraude.
Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
U kunt ons bereiken via 088-7867372 of vul het meldformulier in.
13 nov 2017

Rabobank: Uw nieuwe betaalpas aanvragen

Van: “Rabobank”
Datum: 12 november 2017 om 00:42:51 CET
Aan:
Onderwerp: Uw nieuwe betaalpas aanvragen

Beste kaarthouder,

Wij stellen u graag op de hoogte van onze nieuwste ontwikkelingen omtrent de betaalpas.
In samenwerking met de N.V.B. (Nationale Vereniging van Banken) en de consumenten
bieden wij onze klanten graag een zo veilig mogelijke virtuele omgeving aan. Uit controle
blijkt dat u, ondanks eerdere contactpogingen, nog gebruik maakt van een verouderde
betaalpas.

Aanvraag:
Klik hier om kosteloos uw nieuwe betaalpas aan te vragen en volg de benodigde
stappen om uw aanvraag te voltooien.U heeft tot vrijdag 17 november 2017 de
gelegenheid om kosteloos de vernieuwde betaalpas aan te vragen. Na de genoemde
datum brengen wij 9,75 euro kosten in rekening per betaalpas. De nieuwe betaalpas
ontvangt u binnen 5 werkdagen per post.

Meerdere meldingen:
Na meerdere meldingen in uw bankmail te hebben ontvangen willen wij u erop attenderen
dat u een verouderde betaalpas gebruikt. Om onze dienstverlening optimaal te kunnen
verbeteren introduceren wij als bank een nieuwe betaalpas en is het verplicht om hiervan
gebruik te gaan maken.

Nieuwe veiligheidsvoorschriften:
De nieuwe betaalpas is de opvolger van uw huidige betaalpas en voldoet aan de nieuwste
veiligheidsvoorschriften die zijn opgesteld voor 2017. Banken moeten klanten verzekeren
tegen financiële schade bij frauduleuze activiteiten. Wij willen u erop attenderen dat
financiële schade door middel van frauduleuze activiteiten niet is verzekerd bij toekomstig
gebruik van uw verouderde betaalpas.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Rabobank HOGEVEEN.

Bas
Hoofd Klantcommunicatie

We vragen nooit om gevoelige informatie zoals je wachtwoord en rekening- of creditcardgegevens. Onjuist taalgebruik,
spelfouten of afwijkende termen kunnen duiden op vervalsing. E-mails waarin met klem wordt verzocht een bepaalde actie
direct uit te voeren omdat je rekening gevaar loopt of berichten waarin haast is geboden omdat je rekening anders
geblokkeerd wordt, zijn onbetrouwbaar en kunnen duiden op phishing. Klik bij twijfel nooit op links in verdachte berichten.