NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
10 jul 2018
Bekijk voorbeeld

RABOBANK: Opvolger van Rabo Scanner

From: klantinfo@rab******k.nl
Sent: Monday, July 9, 2018 7:40 PM
To:
Subject: Opvolger van Rabo Scanner

Geachte heer/mevrouw *********,

De Rabobank introduceert haar nieuwe verbeterde betaalpas. Wij vragen u de vernieuwde betaalpas aan te vragen via het online aanvraag formulier in ons klantenpanel. Nadat uw aanvraag is voltooid ontvangt u een bevestiging mail met verdere informatie met betreking tot ontvangst van de nieuwe verbeterde betaalpas van de Rabobank.
De vernieuwde betaalpassen van het Online & Veiligheid Team maken gebruik van de laatste NFC-technologie en zijn in het geheel ontwikkeld om valse werkzaamheden defenitief te voorkomen.

In verband met de nieuwe wijzigingen in het Europese algemene veiligheidsvoorschrift wilt de Rabobank al haar klanten erop attenderen de nieuwe verbeterde betaalpas aan te schaffen.
De nieuwe betaalpas kunt u t/m 15 juli 2018 kosteloos aanvragen, tevens wordt na de boven genoemde datum uw oude betaalpas opgeheven voor gebruik. na deze datum wordt automatisch een incasso in rekening gebracht dit bedraagt € 29,99,- per betaalpas. Ons service-team vervangt uw oude betaalpas automatisch na 15 juli 2018.

De verbeterde betaalpas is onderdeel van ons vernieuwd product. Als klant van de Rabobank bent u genoodzaakt zich daar van te voorzien.

Let op! U bevindt zich zo dadelijk in een beveiligde omgeving van de Rabobank, het kan enkele minuten duren voor al uw gegevens volledig geladen.

Wij willen u alvast bedanken voor uw medewerking.

Hoogachtend,

Frank S********
Rabobank – Internetbankieren
Copyright © Rabobank 2018 NETHERLANDS.
Dit is een automatisch gegenereerd e-mailbericht. Reacties, vragen en opmerkingen toegezonden aan de afzender van dit e-mailbericht zullen daarom ook niet worden beantwoord/behandeld.