NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
07 dec 2018
Bekijk voorbeeld

Rabobank: Onderwerp: Vraag uw nieuwe betaalpas kosteloos aan voor 10 december

Van: “Rabobank” [klanteninfo-rabo@aanv******re.ml](mailto:klanteninfo-rabo@aa*****dure.ml)
Datum: 7 december 2018 om 03:51:53 CET
Aan:
Onderwerp: Vraag uw nieuwe betaalpas kosteloos aan voor 10 december
Antwoord aan: klanteninfo-rabo@****ure.ml

Vraag uw nieuwe betaalpas kosteloos aan voor 10 december

U ontvangt dit automatisch bericht omdat uw huidige bankpas binnenkort wordt vervangen door een nieuwe bankpas. De kosten voor het vervangen zijn tot aan 10 december compleet kosteloos.
Introductie van een verbeterde betaalpas
De Rabobank introduceert haar nieuwe verbeterde betaalpas. Wij vragen u de vernieuwde betaalpas aan te vragen via het online aanvraag formulier in ons klantenpanel. Nadat uw aanvraag is voltooid ontvangt u een bevestiging mail met verdere informatie met betrekking tot ontvangst van de nieuwe verbeterde betaalpas van de Rabobank.
Klik op de link hieronder en volg de stappen op uw scherm. Milieuvriendelijk zijn stellen wij zeer op prijs. Ons service-team recycled daarom alle huidige betaalpassen met de nieuwste RFID-technologieën zodat het mogelijk wordt uw huidige betaal chip op uw vernieuwde betaalpas te monteren.

Vervang uw verouderde betaalproduct

Mogelijk tot 10 december
Na de aanvraag komt u op de laatste pagina waar ons recycle postadres staat vermeld. Wat kost het vervangen van uw card? Recycle uw huidige bankpas op tijd. Ontvangen wij uw bankpas na 10 december? Dan brengen wij 21,95 in rekening. Uw nieuwe bankpas ontvangt u dan pas na 14 werkdagen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Particulieren
Rabobank

Disclaimer Privacy