NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

De Fraudehelpdesk is er voor al uw vragen en meldingen over fraude.
Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
U kunt ons bereiken via 088-7867372 of vul het meldformulier in.
17 jul 2017

RABOBANK: Onderwerp: **Nieuwsbrief**

Van: “Rabobank” [nieuwsbrief@klant.mail](mailto:nieuwsbrief@klant.mail)
Onderwerp: **Nieuwsbrief**
Datum: 16 juli 2017 02:11:34 CEST
Aan:
Antwoord aan: nieuwsbrief@klant.mail

Geachte relatie,
Hierbij willen wij u de nieuwe betaalpas introduceren. De nieuwe betaalpas is beter beveiligd tegen frauduleuze praktijken en voldoet zich aan de Europese veiligheidsvoorschriften betreft bankzaken.
Vanaf 21 juli 2017 bent u automatisch verzekerd tegen elke vorm van fraude. De Rabobank vergoed dit ten alle tijden. Met de oude betaalpas vervalt echter deze verzekering op 20 juli 2017.
Om uw nieuwe betaalpas aan te vragen verzoeken wij u zich online aan te melden en het formulier op te vragen. U dient het formulier in te vullen met de bijbehorende gegevens die bij ons in het systeem bekend staan.

Als u het online formulier niet invult wordt er geen nieuwe betaalpas naar u
verzonden. Na het aanvragen van uw nieuwe betaalpas krijgt u een bevestigings email toegestuurd.

Met vriendelijke groeten,
Rabobank Team

directeur Particulieren en Private Banking
_
_
De informatie in deze e-mail kan vertrouwelijk zijn en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde.
Indien u deze e-mail onterecht ontvangt, wordt u verzocht de inhoud niet te gebruiken en de afzender
direct te informeren door het bericht te retourneren. Voor het invullen van persoonlijke gegevens wordt
u altijd doorgeleid naar een beveiligde internetpagina van het Rabobank.