NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
09 nov 2018
Bekijk voorbeeld

Rabobank: Onderwerp: Let op: Uw betaalpas komt te vervallen

Van: Rabobank N.V. [mailto:ban****@m***cure.nl]
Verzonden: vrijdag 9 november 2018 05:17
Aan:
Onderwerp: Let op: Uw betaalpas komt te vervallen

Beste cliënt,

Dit bericht is uitsluitend bestemd voor *************
Uit willkeurige controle blijkt het dat u nog gebruik maakt van een bijna verlopen betaalpas. U loopt het risico om onveilige transacties te verrichten en wij als bank zijn genoodzaakt om u op de hoogte te stellen van dergelijke ongevallen. Om die reden krijgt u de mogelijkheid om een vernieuwde betaalpas aan te vragen.

Aanvragen wereldpas:**

**Klik hier om de nieuwe betaalpas aan te vragen.
U heeft tot 14 november 2018 de gelegenheid om kosteloos uw pas aan te vragen. Na de genoemde datum brengen wij €19,99 kosten in rekening per nieuwe betaalpas. De nieuwe betaalpas ontvangt u 5 werkdagen per post.

PS: U dient u betaalpas in te leveren. Tijdens het aanvraag worden de instructies daarvan aan u uitgelegd.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Hoofd klantenservice