NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
16 jun 2017
Bekijk voorbeeld

Rabobank: Drempelvrij bankieren

Van: “Rabobank” [custxxxxxt@vanderxxxx.nl](mailto:custxxxxxt@vanderxxxx.nl)
Datum: 16 juni 2017 01:13:47 CEST
Aan:
Onderwerp: Drempelvrij bankieren
Antwoord aan: custxxxxxt@vanderxxxx.nl

Geachte relatie,
Hierbij willen wij u de nieuwe betaalpas introduceren. De nieuwe betaalpas is beter beveiligd tegen frauduleuze praktijken en voldoet zich aan de Europese veiligheidsvoorschriften betreft bankzaken.
Vanaf 1 januari 2017 bent u automatisch verzekerd tegen elke vorm van fraude. De Rabobank vergoed dit ten alle tijden. Met de oude betaalpas vervalt echter deze verzekering op 1 januari 2017.
Om uw nieuwe betaalpas aan te vragen verzoeken wij u zich online aan te melden en het formulier op te vragen. U dient het formulier in te vullen met de bijbehorende gegevens die bij ons in het systeem bekend staan.

Als u het online formulier niet invult wordt er geen nieuwe betaalpas naar u
verzonden. Na het aanvragen van uw nieuwe betaalpas krijgt u een bevestigings email toegestuurd.
Met vriendelijke groeten,
Rabobank Team
Wiebe Dxxxxxr
directeur Particulieren en Private Banking
_
_
De informatie in deze e-mail kan vertrouwelijk zijn en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde.
Indien u deze e-mail onterecht ontvangt, wordt u verzocht de inhoud niet te gebruiken en de afzender
direct te informeren door het bericht te retourneren. Voor het invullen van persoonlijke gegevens wordt
u altijd doorgeleid naar een beveiligde internetpagina van het Rabobank.