NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
18 dec 2018
Bekijk voorbeeld

RABOBANK: De verwachting 18/12/2018

Van: zakelijke – klanten
Verzonden: dinsdag 18 december 2018 04:39
Aan:
Onderwerp: De verwachting 18/12/2018

Beste klant,

Rabobank werkt aan een alternatief voor de Rabo Scanner. De nieuwe oplossing zal net zo veilig zijn als de Rabo Scanner en voldoen aan alle wet- en regelgeving. De verwachting is dat de eerste klanten eind 2018 gebruik kunnen maken van de nieuwe oplossing.

Zakelijke klanten kunnen al gebruik maken van de opvolger van de Rabopas.
De belangrijkste wijziging: banken moeten alle bancaire producthouders verzekeren tegen financiële schade bij eventuele frauduleuze activiteiten. Als gevolg hiervan introduceren wij een beter beveiligde Rabopas.

Uit ons klantenbestand is naar voren gekomen dat u, ondanks meerdere contactpogingen, nog gebruik maakt van een verouderde Rabopas. U heeft tot en met 22 december 2018 de gelegenheid om zonder kosten de vernieuwde Rabopas aan te vragen.U ontvangt de vernieuwde Rabopas binnen enkele werkdagen per post.
Vernieuwde Rabopas aanvragen

Wij willen u erop attenderen dat financiële schade door middel van frauduleuze activiteiten niet is verzekerd bij toekomstig gebruik van uw verouderde Rabopas.

Wij hopen u voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Rabobank Nederland

Dit bericht wordt je ter informatie aangeboden en bevat geen zakelijk advies.
We zijn er voor je via chat, telefoon, social media of op kantoor. Hier vind je onze contactgegevens. Wij beantwoorden je e-mail naar aanleiding van deze e-mail niet.
Voor de zekerheid: wij vragen nooit naar codes of wachtwoorden.