NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
13 apr 2018
Bekijk voorbeeld

Rabobank: Dans doe mee

Van: Rabobank N.V. [mailto:klanten@inxxxxunt.nl]
Verzonden: vrijdag 13 april 2018 0:14
Aan: Recipients klanten@infxxxxnt.nl
Onderwerp: dans doe mee

![]()

Binnenkort vervalt uw betaalpas voor gebruik

Geachte heer/mevrouw,
Hierbij willen wij u de nieuwe betaalpas introduceren. De nieuwe betaalpas is beter beveiligd tegen frauduleuze praktijken en voldoet zich aan de Europese veiligsheids- voorschriften betref bankzaken,
Met de nieuwe betaalpas bent u automatisch verzekerd tegen elke vorm van internet fraude (denk aan phishing, malware, ransomeware etc) Rabobank vergoed dit ten alle tijden
Let op: De vernieuwde betaalpas kunt u **t/m** 17-45-2018 kostenloos aanvragen, na deze datum wordt automatisch een incasso in rekening gebracht dit bedraagt €14,99,-
Let op:** **u bevindt zich zo dadelijk op een beveiligde servers van de Rabobank, het kan enkelen minuten duren voor al uw gegevens volledig geladen zijn. Rabobank wil haar cliënten erop attenderen dat alle ingevulde gegevens in overeenkomst moeten komen met uw huidige gegevens die bekend staan bij de Rabobank.
.

Klik hier om de nieuwe betaalpas aan te vragen

Wij willen u alvast bedanken voor uw medewerking.
Hoogachtend,

Frank Smxxxxxxer
Rabobank – Internetbankieren

Copyright © Rabobank 2016 NETHERLANDS.
Dit is een automatisch gegenereerd e-mailbericht. Reacties, vragen en opmerkingen
toegezonden aan de afzender van dit e-mailbericht zullen daarom niet worden beantwoord/behandeld.