NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
17 apr 2018
Bekijk voorbeeld

POST NL: Post NL Gemist

Van: Post NL
Onderwerp: **Post NL Gemist**
Datum: 16 april 2018 om 02:12:47 CEST
Aan:

Onze pakketbezorger heeft 14-04-2018 om 08:33 uur aan uw adres
een pakket geprobeerd te bezorgen. Er was helaas niemand aanwezig
om het pakket in ontvangst te kunnen nemen.

De zending afhalen op het postkantoor?

Uw pakket ligt klaar op een PostNL punt bij u in de buurt. Bekijk uw
track en trace informatie. Neem de track en trace informatie uitgeprint
mee naar het postkantoor. Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs
(ID-Kaart, paspoort of rijbewijs) mee te nemen. De zending wordt
veertien dagen na vandaag retour gestuurd als het pakket niet
opgehaald zal worden.

Met vriendelijke groet,

Uw PostNL Pakketbezorger

Dit is een automatisch gegenereerd bericht, u kunt hier niet op reageren.

Copyright © 2017 PostNL. [ Alle rechten voorbehouden]()