NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
07 dec 2018
Bekijk voorbeeld

POST NL: Pakket gemist! eerste afleverpoging

Pakket gemist! eerste afleverpoging

Datum:
Thu, 06 Dec 2018 15:50:29 +0100

Van:
postbezorgdienst yjberen*****n@planet.nl

Antwoord-naar:

Aan:

Mislukte afleverpoging

We willen u graag op de hoogte stellen dat we uw pakket.
Op donderdag 06 december 2018 niet hebben kunnen afleveren wegens afwezigheid van de ontvanger. We hebben een afhaalbewijs van uw pakket in deze email toegevoegd.
De zending afhalen op het postkantoor
Het aangetekende pakket ligt klaar op het dichtbijzijnde postkantoor bij u in de buurt. Vergeet niet om een geldig legitimatiebwijs (ID-kaart, paspoort of rijbewijs) en het afhaalbewijs mee te nemen.

Klik hier voor afhaalbewijs

Met vriendelijke groet,

M**** V*****
Deze e-mail is van PostNL, ingeschreven in het handelsregister bij de Kamer van Koophandel in Amsterdam onder nummer 3****
© 2018 PostNL.
If you wish to unsubscribe from our newsletter, click here