NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

De Fraudehelpdesk is er voor al uw vragen en meldingen over fraude.
Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
U kunt ons bereiken via 088-7867372 of vul het meldformulier in.
21 apr 2017

Post NL: Levering gemist: 3S13A13456428SG

Van: PostNL [mailto:no-reply@postnlpakket.com]
Verzonden: donderdag 20 april 2017 14:27
Aan:

Onderwerp: Levering gemist: 3S13A13456428SG

MijnPakket

Geachte heer/mevrouw, 

Onze pakketbezorger heeft gister om 9:31 uur aan uw adres een pakket geprobeerd af te geven. Er was helaas niemand aanwezig om het pakket in ontvangst te kunnen nemen. 

De zending afhalen op het postkantoor 

Uw pakket ligt klaar bij een PostNL-ophaalpunt bij u in de buurt. Bekijk uw track en trace. Neem de track en trace informatie uitgeprint mee naar het postkantoor. Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs (ID-Kaart, paspoort of rijbewijs) mee te nemen. De zending wordt veertien dagen na vandaag retour gestuurd, als het pakket niet opgehaald zal worden. 

Met vriendelijke groet, 

Herna Verhagen
CEO PostNL 


Privacy verkarling Voorwaarden en Disclaimer