NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
13 jun 2018
Bekijk voorbeeld

NETFLIX: Netflix afschrijving mislukt.

Van: “NETFLIX NL”
Aan:
Verzonden: 13-6-2018 04:24:03
Onderwerp: Netflix afschrijving mislukt.

 

Afschrijving mislukt

Beste klant,
Helaas is het ons niet gelukt om de maandelijkse Netflix betaling van uw kaart af te schrijven. Als resultaat is uw Netflix service tijdelijk op non-actief gesteld tot uw informatie wordt geverifieerd.

Gelieve op onderstaande link klikken om nu uw betaalinformatie bij te werken.

Verifeer mijn gegevens

Vragen? Bezoek de veelgestelde vragen op onze website.

Deze e-mail is aan u geaddresseerd aangezien u een abonnenement met Netflix heeft, maar het ons niet is gelukt uw betaalvoorkeur te debiteren. Mocht u deze mails niet meer wensen te ontvangen, klikt u hier om uit te schrijven. Gelieve niet te reageren op deze mail, gezien dit een no-reply e-mail adres is.

Deze mail is gericht aan (xxxxxxxxxxxxxxxx) door Netflix.
SRC:
Gebruik van de Netflix service en website is gebonden aan onze Gebruiksvoorwaarden en Privacy Policy.
Netflix Luxembourg SARL 26, Boulevard Royal, #205, L-2449 Luxembourg