NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
17 apr 2018
Bekijk voorbeeld

KNAB:Uw cardreader wordt buiten werking gesteld

Van: “knab servicedesk”
Datum: 17 april 2018 om 09:30:48 CEST
Aan:
Onderwerp: Uw cardreader wordt buiten werking gesteld
Antwoord aan:

Beste cliënt,
Deze mail is uitsluitend bestemd voor

Knab introduceert de nieuwe verbeterde cardreader. Wij vragen u de nieuwe cardreader
aan te vragen via het online formulier. Na het aanvragen van uw nieuwe cardreader
ontvangt u een bevestiging via de post met verdere informatie met betrekking tot
ontvangst van uw cardreader.

Wegens eerder gevallen van misbruik is Knab verplicht om klanten aan te raden hun
huidige betaalpas te laten vervangen om schade in de toekomst te voorkomen. Nieuwe
aangevraagde cardreaders worden binnen 5 werkdagen thuis geleverd.

De nieuwe cardreader kunt u tot 18 april 2018 kostenloos aanvragen. Vanaf deze datum
worden kosten in rekening gebracht. Dit bedraagt € 15,- per aanvraag.

Met onderstaande button start u meteen de aanvraag

Let op: Houd voordat u de aanvraag start uw huidige cardreader bij de hand.

Wij willen u alvast bedanken voor u medewerking.

Met vriendelijke groet,

René
Oprichter Knab

LET OP! Ga uiterst voorzichtig om met je inlog- en persoonsgegevens. Knab zal jou nooit vragen
om je gebruikersnaam, wachtwoord, pincode of App-toegangscode.

Knab is onderdeel van Aegon Bank N.V. Aegon Bank N.V. is statutair gevestigd te Den Haag,
handelsregister 30100799. Aegon Bank N.V. is ingeschreven in het register van de AFM en DNB
en heeft een vergunning van DNB.