NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
17 apr 2018
Bekijk voorbeeld

Knab: Belangrijke mededeling

Van: Knab Servicedesk [mailto:servixxxxx.nl]
Verzonden: maandag 16 april 2018 14:36
Aan:
Onderwerp: Belangrijke mededeling
|

Belangrijke mededeling
Houd er rekening mee dat we vanaf 29 april 2018 nieuwe online bankverificatieprocedures zullen introduceren om de informatie van onze klanten te beschermen.
Als onderdeel van deze nieuwe procedures zullen we onze tweestaps-authenticatiefunctie implementeren, dit voorkomt ongeautoriseerde toegang tot uw account. Om deze nieuwe functies te kunnen lanceren, moeten we uw accountgegevens valideren door op de onderstaande link te klikken
Begin >
Houd er rekening mee dat: Het niet naleven van dit verzoek kan leiden tot tijdelijke opschorting van toegang tot onze online bankdiensten.
Met vriendelijke groet,
Don vxx Axxx
Manager Servicedesk

| | | |

| |

020 – 303 1600

|

|
Let op! Ga uiterst voorzichtig om met je inlog- en persoonsgegevens. Knab zal jou nooit vragen om je gebruikersnaam, wachtwoord, pincode of App-toegangscode. Knab is onderdeel van Aegon Bank N.V., statutair gevestigd te Den Haag, handelsregister 30100799. Aegon Bank N.V. is ingeschreven in het register van de AFM en DNB en heeft een vergunning van DNB.
|