NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
13 mrt 2018
Bekijk voorbeeld

ING: Onderwerp: Verleng uw toegang tot de Mobiel Bankieren App.

Van: ING
Aan:
Datum: 12 maart 2018 om 14:55
Onderwerp: Verleng uw toegang tot de Mobiel Bankieren App.

Verleng uw toegang tot de Mobiel Bankieren App voor uw apparaat

Geachte relatie,

Wij stellen u graag vroegtijdig op de hoogte van wijzigingen die plaats zullen vinden in Mijn ING of de Mobiel Bankieren App.
Binnenkort vervalt de toegang van een- of meerdere apparaten tot uw Mobiel Bankieren App. Om te voorkomen dat uw toegang tot de app wordt geweigerd kunt u de app bijwerken en de toegang voor het apparaat in kwestie verlengen.

U bent verplicht jaarlijks uw apparaat of toestel opnieuw te registreren of te verlengen in verband met onze veiligheidsstandaarden omtrent Mijn ING.
In uitzonderlijke gevallen wordt automatisch uw pas vervangen zodat u altijd gebruik maakt van onze nieuwste producten.

Mobiel Bankieren App verlengen

Controleer of de adresregel in uw browser begint met https://www.mijn.ing.nl.

Met vriendelijke groet,

Fred T
Directeur Klantenservice

Wij adviseren u om altijd de meest recente versie van de app te gebruiken.
Dan heeft u altijd de nieuwste functionaliteiten en weet u zeker dat de app voldoet aan de laatste veiligheidsstandaarden.