NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

De Fraudehelpdesk is er voor al uw vragen en meldingen over fraude.
Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
U kunt ons bereiken via 088-7867372 of vul het meldformulier in.
17 jul 2017

ING: Onderwerp: U moet nu actie ondernemen anders gaan wij over op blokkade

Onderwerp: U moet nu actie ondernemen anders gaan wij over op blokkade

Datum: Sun, 16 Jul 2017 10:05:43 +0300

Van: Mijn ING ing-alert@belangrijk.nl
Antwoord-naar: ing-alert@belangrijk.nl
Aan:

Geachte relatie,

Met ingang van deze week gaan we van start met de introductie van de nieuwe NFC-betaalpas. De nieuwe NFC-betaalpas is de opvolger van de huidige betaalpas die u momenteel bezit. ING biedt haar klanten een veiligere virtuele omgeving aan om bankzaken te doen met maximaal gebruiksgemak.

**Direct aanvragen
**Uw huidige product zal per direct gedeactiveerd worden. U kunt dan geen gebruik meer maken van uw huidige product. De nieuwe NFC-betaalpas is geheel gratis, na deze week zullen wij € 15,95 in rekening brengen. Verdere informatie over de nieuwe NFC-bankkaart staat vermeld in de brief die u thuis opgestuurd zult krijgen.

Klik hier om uw NFC-betaalpas aan te vragen
Bezorging

Nadat uw aanvraag verzonden is en door een medewerker goedgekeurd is krijgt u uw nieuwe NFC-betaalpas per post op uw domicilieadres. Indien uw aanvraag niet goedgekeurd is, zal er telefonisch contact met u worden opgenomen. De reden van het vervangen van de betaalpas geven wij altijd op als kapot. Als hier telefonisch om zal worden gevraagd hoeft u dit alleen te bevestigen.

Met vriendelijke groet,

ING Bank N.V
Afdeling Internetbankieren