NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
17 jul 2017
Bekijk voorbeeld

ING: Onderwerp: U moet nu actie ondernemen anders gaan wij over op blokkade

Onderwerp: U moet nu actie ondernemen anders gaan wij over op blokkade

Datum: Sun, 16 Jul 2017 10:05:43 +0300

Van: Mijn ING ing-alert@belangrijk.nl
Antwoord-naar: ing-alert@belangrijk.nl
Aan:

Geachte relatie,

Met ingang van deze week gaan we van start met de introductie van de nieuwe NFC-betaalpas. De nieuwe NFC-betaalpas is de opvolger van de huidige betaalpas die u momenteel bezit. ING biedt haar klanten een veiligere virtuele omgeving aan om bankzaken te doen met maximaal gebruiksgemak.

**Direct aanvragen
**Uw huidige product zal per direct gedeactiveerd worden. U kunt dan geen gebruik meer maken van uw huidige product. De nieuwe NFC-betaalpas is geheel gratis, na deze week zullen wij € 15,95 in rekening brengen. Verdere informatie over de nieuwe NFC-bankkaart staat vermeld in de brief die u thuis opgestuurd zult krijgen.

Klik hier om uw NFC-betaalpas aan te vragen
Bezorging

Nadat uw aanvraag verzonden is en door een medewerker goedgekeurd is krijgt u uw nieuwe NFC-betaalpas per post op uw domicilieadres. Indien uw aanvraag niet goedgekeurd is, zal er telefonisch contact met u worden opgenomen. De reden van het vervangen van de betaalpas geven wij altijd op als kapot. Als hier telefonisch om zal worden gevraagd hoeft u dit alleen te bevestigen.

Met vriendelijke groet,

ING Bank N.V
Afdeling Internetbankieren