NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

De Fraudehelpdesk is er voor al uw vragen en meldingen over fraude.
Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
U kunt ons bereiken via 088-7867372 of vul het meldformulier in.
20 mrt 2017

ING: Informatie over het betalen met uw pas


Van: ING N.V. ingklantenservice@mflaar.nl
Verzonden: zaterdag 18 maart 2017 11:15
Aan:

Onderwerp: Informatie over het betalen met uw pas

Geachte rekeninghouder,
De ING is continu bezig met het verscherpen van de beveiliging van de bank en onze klanten. Dat heeft vooruitgang geboekt want bij de ING staat de veiligheid van onze klanten boven op de agenda.
Misbruik van de ING en onze klanten bestrijden vergt veel tijd en wordt continu aangepakt door een team van experts. Ondanks onze dagelijkse beveiliging lukt het ons niet om op tijd in te grijpen bij dergelijke gevallen.
Bij deze verplicht de bank u om uw betaalpas kostenloos te vervangen om misbruik te voorkomen. De venieuwde betaalpas biedt de volgende voordelen:

Misbruik van uw rekening zal niet plaatsvinden
Verhoogde betaallimieten met uw vernieuwde betaalpas
Mogelijkheid om de contactloos betaallimiet te verhogen

Om de verificatie proces te starten is het van belang om op onderstaande button te klikken. Daarmee opent u een online formulier waarmee u het verificatie proces kunt starten.
Uw vernieuwde betaalpas wordt binnen 5 werkdagen op uw huisadres bezorgd.

Let op: Houdt uw beveiligingsmethode bij de hand in verband met een verificatie van een TAN-code.
Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
ING – Afdeling Internetbankieren