NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
09 aug 2018
Bekijk voorbeeld

ING Bankmail: De nieuwe mobiel bankieren applicatie

Geachte heer/mevrouw,
\
De ING Bank heeft recente innovaties omtrent de mobiel bankieren applicatie. De mobiel bankieren applicatie is vernieuwd en gebruiksvriendelijker geworden voor de consument en tevens ook veiliger betreft bankzaken.

Fraude
Wanneer u de nieuwe mobiel bankieren applicatie heeft ge�nstalleerd zal dit ook zijn voordelen hebben betreft uw betaalrekening. Omdat de nieuwe mobiel bankieren applicatie uw betaalpas en betaalrekening automatisch verzekerd tegen fraude. Denk hieraan bij phishing, skimming, etc.

Instellen
Zodra uw de aanvraag indient voor de nieuwe mobiel bankieren applicatie wordt uw aanvraag behandeld. De aanvraag procedure kan uitlopen tot 48 uur. Als u in aanmerking komt voor de nieuwe mobiel bankieren applicatie krijgt u een e-mail met daarin uw bevestigingscode om de nieuwe mobiele applicatie te downloaden.

Aanvraag procedure
U kunt hier klikken om de aanvraag van die mobiel bankieren applicatie te starten.
Wij willen uw alvast bedanken voor uw medewerking.
Hoogachtend,
ING Bank
Afdeling internetbankieren