NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
12 okt 2018
Bekijk voorbeeld

ICS [SPAM] U heeft uw volledige gegevens nog niet aangevuld voor uw dubbele beveiliging

[SPAM] U heeft uw volledige gegevens nog niet aangevuld voor uw dubbele beveiliging

Datum:
Thu, 11 Oct 2018 22:56:52 +0000 (UTC)

Van:
lnternational Card Services ics-portal@**************.nl

Aan:

Kunt u deze e-mail niet goed lezen, bekijk dan de webversie .

Dubbele beveiliging: Activeer uw dubbele beveiliging

Geachte heer/mevrouw,

U heeft uw volledige gegevens nog niet aangevuld voor uw dubbele beveiliging. Misschien is dit aan uw aandacht ontsnapt. Omdat wij onze klanten een veilig betaalomgeving willen aanbieden, vragen wij u vriendelijk alsnog uw gegevens aan te vullen. Heeft u deze gegevens al aangevuld? Dan hoeft u niets te doen.
U voorkomt blokkering van uw Card als u binnen 36 uur uw dubbele beveiliging activeert

Als u niet binnen 36 uur uw gegevens heeft aangevuld, zullen wij uw Card tijdelijk blokkeren. U bent vanaf dat moment wettelijke rente verschuldigd over gehele openstaande bedragen als er frauduleuze praktijken worden uitgevoerd op uw Online Account. Wettelijke rente is de rente die een schuldeiser op grond van de wet vanaf een bepaald moment mag vorderen van iemand die te laat betaalt.
Voorkom een blokkering van uw Card

Bent u uw inloggegevens verloren?

Lukt het niet om in te loggen of bent u uw gegevens vergeten? Neem dan direct contact met ons op via 020 – 6 *****65. Wij bespreken dan graag de mogelijkheden met u.
Heeft u nog vragen? Belt u ons dan gerust. U kunt ons bereiken op nummer 020 – 6**** 136. Vermeld in het gesprek alstublieft het referentienummer 106*****8.

|
Met vriendelijke groet,
International Card Services BV

Uw Card wordt uitgegeven door International Card Services BV (ICS).

Let op! Ga voorzichtig om met uw persoonlijke gegevens. Medewerkers van ICS zullen nooit naar uw gebruikersnaam, wachtwoord en/of pincode vragen. Niet via e-mail, telefoon of op welke andere manier dan ook.
Dit bericht is verzonden door International Card Services BV, gevestigd aan de ********** Diemen, ingeschreven in het Handelsregister Amsterdam onder nummer ******.
This message has been sent by International Card Services BV, which has its seat at ****************** Diemen, the Netherlands, and is registered in the Commercial Register of Amsterdam under number ******.