NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
13 jun 2018
Bekijk voorbeeld

ICS: Over uw account

Van: IC kennisgevingen
Verzonden: dinsdag 12 juni 2018 16:40
Aan:
Onderwerp: Over uw account

Beste klant,

Helaas moeten we u meedelen dat uw account tijdelijk is opgeschort.
We schorten accounts meestal op wegens een of meer van de volgende redenen:
1- Het account is gebruikt vanop een ongewone locatie en apparaat (mobiel of computer).
2- Er waren vele mislukte pogingen om te betalen of geld over te boeken.
3- Gerapporteerde fraude door de accounthouder of verkopende partij.
De opschorting is een tijdelijke maatregel die we nemen om zowel onze klant als de verkoper tegen fraude te beschermen.
Dit is bedoeld om iedereen veilig te houden, totdat we het probleem met onze klant kunnen oplossen.
We moeten met u communiceren om dit probleem op te lossen. Er zijn twee manieren om dat te doen:
1- Bezoek het dichtstbijzijnde filiaal in uw omgeving met uw nationale identiteitskaart of paspoort.
2- U kunt het probleem ook onmiddellijk oplossen en uw account blijven gebruiken zoals gewoonlijk. In dit geval moeten we uw identiteit verifiëren tegenover de eerste geregistreerde informatie op het moment van registratie en de laatste betalingsgegevens.

Om het probleem op te lossen en toegang tot uw account te krijgen klik a.u.b. hier .

-We hopen dat u begrijpt dat alles wat we gedaan hebben voor uw best en voor de veiligheid van uw account is.
-Antwoord a.u.b. niet op deze e-mail, omdat we u niet kunnen helpen, behalve dan op de bovenstaande manieren.
Met vriendelijke groet.
International Card Services B.V. [NL]

Met vriendelijke groet,
Ruben
ICS Cards Nederland.

Postadres: Postbus 23454
1100 DS Diemen.

Bericht-ID: ICS-RNU1T-ee8a27aa0-NL.
Emailen:
Datum: 6/12/2018 4:40:08 PM .