NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
17 apr 2018
Bekijk voorbeeld

ICS: Onderwerp: Nieuw: dubbele beveiliging

Van: ICS
Aan:
Datum: 17 april 2018 om 5:11
Onderwerp: Nieuw: dubbele beveiliging

Geachte ********,

Vanaf 15 april 2018 voeren wij de dubbele beveiliging in. Een wachtwoord alleen is niet meer veilig genoeg. Dus vragen wij voortaan om u tweemaal te identificeren als u online betaalt: met uw wachtwoord en met een code die u via uw mobiele telefoon krijgt. Een extra handeling, dat klopt, maar uiteraard in het belang van uw eigen veiligheid.

Hoe activeert u de dubbele beveiliging?

Om de dubbele beveiliging te activeren moet u uw gegevens verifieren. Dit doet u door in te loggen op uw account. Hier moet u vervolgens een aantal stappen doorlopen.

Klik hier om de dubbele beveiliging te starten.

Heeft u hulp nodig neem dan contact op met de ICS Servicedesk.

Met vriendelijke groet,

H***
International Card Services