NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
13 mrt 2018
Bekijk voorbeeld

ICS: Onderwerp: Dubbele beveiliging

Van: International Card Services
Verzonden: zondag 11 maart 2018 15:11
Aan:
Onderwerp: Dubbele beveiliging

Geachte ********,

We willen, om misbruik te voorkomen, zeker weten dat ú het bent die de creditcard gebruikt. Een wachtwoord alleen is niet meer veilig genoeg. Dus vragen wij voortaan om u tweemaal te identificeren als u online betaalt: met uw wachtwoord en met een code die u via uw mobiele telefoon krijgt. Een extra handeling, dat klopt, maar uiteraard in het belang van uw eigen veiligheid.

U moet uw gegevens verifiëren om de dubbele beveiliging te activeren. Dit doet u door in te loggen op uw account. Hier moet u vervolgens een aantal stappen doorlopen.

Klik hier om de dubbele beveiliging te activeren.

Vragen? Neem dan gerust contact op met onze Servicedesk.

Met vriendelijke groet,

Frank H*********
International Card Services Fraudepreventie