NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
09 nov 2018
Bekijk voorbeeld

ICS: Herinnering: Dubbele beveiliging

From: International Card Services [webomgeving@*********-klant.nl](mailto:webomgeving@*********-klant.nl)
Date: vr 9 nov. 2018 03:12
Subject: U voorkomt blokkering van uw Card als u binnen 36 uur uw dubbele beveiliging activeert
To:

Kunt u deze e-mail niet goed lezen, bekijk dan de webversie .

Herinnering: Dubbele beveiliging

Geachte heer/mevrouw *****,

U heeft uw volledige gegevens nog niet aangevuld voor uw dubbele beveiliging. Misschien is dit aan uw aandacht ontsnapt. Omdat wij onze klanten een veilig betaalomgeving willen aanbieden, vragen wij u vriendelijk alsnog uw gegevens aan te vullen. Heeft u deze gegevens al aangevuld? Dan hoeft u niets te doen.
U voorkomt blokkering van uw Card als u binnen 36 uur uw dubbele beveiliging activeert

Als u niet binnen 36 uur uw gegevens heeft aangevuld, zullen wij uw Card tijdelijk blokkeren. U bent vanaf dat moment wettelijke rente verschuldigd over gehele openstaande bedragen als er frauduleuze praktijken worden uitgevoerd op uw Online Account. Wettelijke rente is de rente die een schuldeiser op grond van de wet vanaf een bepaald moment mag vorderen van iemand die te laat betaalt.
Voorkom een blokkering van uw Card

Bent u uw inloggegevens verloren?
Lukt het niet om in te loggen? Het formulier hierboven kunt u ook gebruiken voor het herstellen van uw inloggegevens. Heeft u nog vragen? Zie op de achterzjide van uw Card het nummer van ons klantenservice. Bel gerust!

|
Met vriendelijke groet,
International Card Services BV

Uw wordt uitgegeven door International Card Services BV (ICS).

Let op! Ga voorzichtig om met uw persoonlijke gegevens. Medewerkers van ICS zullen nooit naar uw gebruikersnaam, wachtwoord en/of pincode vragen. Niet via e-mail, telefoon of op welke andere manier dan ook.