NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
06 dec 2018
Bekijk voorbeeld

ICS: Dubbele beveiliging: Maak betalen nog veiliger

Van: “lnternational Card Service”
Datum: 6 december 2018 om 01:42:47 CET
Aan:
Onderwerp: Dubbele beveiliging: Maak betalen nog veiliger
Antwoord aan: noreply@ics.***

Geachte heer/mevrouw,

Vanaf 1 januarai voeren wij de dubbele beveiliging in. Een wachtwoord alleen is niet meer veilig genoeg. Dus vragen wij voortaan om u tweemaal te identificeren als u online betaalt: met uw wachtwoord en met een code die u via uw mobiele telefoon krijgt. Een extra handeling, dat klopt, maar uiteraard in het belang van uw eigen veiligheid.

Hoe activeert u de dubbele beveiliging?

Activering van de dubbele beveiliging vindt plaats door middel van gegevens verificatie. Dit doet u door in te loggen op uw account. Hier moet u vervolgens uw e-mail bevestigen en een aantal stappen doorlopen.
Klik hier om de dubbele beveiliging te starten.

 

Met vriendelijke groet,
lnternational Card Service