NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

De Fraudehelpdesk is er voor al uw vragen en meldingen over fraude.
Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
U kunt ons bereiken via 088-7867372 of vul het meldformulier in.
11 Jan 2017

ICS – (Belangrijk)

Van : ics@customerhelpdesk.pw
Datum : 10/01/2017 06:31
Aan :
Onderwerp : ICS – (Belangrijk)

Geachte heer/mevrouw,

International Card Services (ICS) voert jaarlijks een veiligheidsscan uit door de gehele database, hierdoor zorgen we ervoor dat uw informatie altijd up-to-date blijft. Uit onze systeem is gebleken dat u uw ‘Mijn ICS’ account dient te updaten.
Uit veiligheidsoverwegingen is dan ook uw ‘Mijn ICS’ account beperkt gehouden, zorg ervoor om zo snel mogelijk uw gegevens te bevestigen om zo weer volledig gebruik te kunnen maken van onze diensten.
Helaas moeten we u mededelen dat uw creditcard binnen 72 uur (3 dagen) na ontvangst van deze e-mail om veiligheidsredenen moet worden geblokkeerd mits u uw identiteit niet op tijd heeft geverifieerd.
We adviseren u zo spoedig mogelijk de verificatie-procedure door te nemen om weer direct gebruik te kunnen maken van uw creditcard zonder beperkingen.
Onthoud wel dat u alle vragen zo precies mogelijk hoort in te vullen, zodra er sprake is van een “mismatch” wordt uw creditcard automatisch geblokkeerd.
We hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.

START VERIFICATIE-PROCEDURE

Met vriendelijke groet,
International Card Services B.V.
R. Meulenhoff | Customer-Helpdesk
|
© 2016 International Card Services All rights reserved
Postbus 23225, 1100 DS Diemen, KvK Amsterdam nr. 33.200.596