NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

De Fraudehelpdesk is er voor al uw vragen en meldingen over fraude.
Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
U kunt ons bereiken via 088-7867372 of vul het meldformulier in.
17 Feb 2017

Factuur MijnKPN

Van: “KPN” [factuur@myvodafone.online](mailto:factuur@myvodafone.online)
Onderwerp: **Factuur MijnKPN**
Datum: 17 februari 2017 05:55:06 CET
Aan:
Antwoord aan: factuur@myvodafone.online

Geachte heer/mevrouw,
In de bijlage ontvangt u de factuur van KPN.
Bedrag en specificaties
Deze maand is uw factuur in totaal € 152,48. De specificaties van de factuur vindt u in de bijlage.
Overzicht van al uw facturen in MijnKPN
Wilt u een overzicht van al uw facturen of uw persoonlijke instellingen bekijken? Klik dan hier om naar MijnKPN te gaan. Dit is uw persoonlijke en beveiligde KPN omgeving.
Uitleg van uw factuur
Klik hier voor uitleg over uw factuur.
Veelgestelde vragen
Hebt u nog vragen over uw factuur en de betaling ervan, kijk dan op kpn.com/factuur. Hier vindt u informatie over veelgestelde vragen zoals: de opbouw van de factuur, de betalingsmogelijkheden, de factuur online bekijken en hoe u wijzigingen doorgeeft.
Met vriendelijke groet,
Bob Mols
Directeur Klantenservice
N.B. dit is een automatisch verzonden e-mail, het is niet mogelijk deze e-mail te beantwoorden.
Combineer mobiel met producten voor thuis. Hoe meer abonnementen je combineert, hoe meer voordeel je krijgt. Meer informatie

KvK Den Haag nr. 27124701, NL009292056B01