NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
13 apr 2018
Bekijk voorbeeld

BNP Fortis: Dubbele beveiliging: Nog veiliger online betalen

Van: “BNP Paribas Fortls” info@vellghxxxxxxs.pw
Aan:
Verzonden: Woensdag 11 april 2018 11:41:05
Onderwerp: Dubbele beveiliging: Nog veiliger online betalen
![Afbeeldingsresultaat voor Bnp paribas fortis]
Dossiernummer: MS10211496
Email:
Geachte [Naam en voornaam ontvanger],
BNP Paribas Fortis vindt uw veiligheid en privacy erg belangrijk. Om fraude en oplichting te voorkomen,
is het belangrijk dat wij uw gegevens up-to-date houden in ons systeem. Verifieer uw gegevens via de link hieronder.

U kunt uw gegevens eenvoudig hier verifieren. Dit neemt slechts enkele minuten in beslag. Mochten wij nog aanvullende informatie van u nodig hebben, dan nemen wij contact met u op.
Het is noodzakelijk om de juiste gegevens in te vullen bij nalatigheid zal uw rekening per direct geblokkeerd worden.
Succesvol geverifieerd?

Als uw gegevens succesvol geverifieerd zijn, wordt het binnen 24 uur bijgewerkt.
Gedurende 24 uur niet inloggen op uw interbankieren om het verificatie proces niet te verstoren. U kunt tussentijds wel geld afhalen of betalingen uitvoeren in de winkel. Zodra de verificatie is gelukt, krijgt u direct een bevestigingsmail.
Vragen
Heeft u nog vragen of opmerkingen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Hier vindt u meer uitleg over online banking en privacy.
Met vriendelijke groet,
BNP Paribas Fortis