NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
13 jun 2018
Bekijk voorbeeld

ARGENTA: U heeft een belangrijk bericht!

Geachte relatie,

De voorbije dagen ondervonden we heel wat problemen met de Argenta-app en het internetbankieren. Ondertussen zijn de app en het internetbankieren terug beschikbaar. Wij kunnen echter niet uitsluiten dat u de volgende dagen nog hinder ondervindt.
We voorzien een vergoeding voor klanten die aantoonbare schade geleden hebben.

Wat gebeurd er met de Argenta Bankieren?
Vanaf 20 juni 2018 gaan wij over naar het vernieuwde Argenta Bankieren. Na een enqu�te die wij hebben verzonden naar circa 5000 klanten hebben wij samen met het consumentenpanel een aantal aanpassingen gedaan. Dit zal vast even wennen worden, maar wij zijn er zeker van dat u als klant zijnde hier volop van zal profiteren. Niet alleen onze uiterlijk is verandert, wij zijn ook overzichtelijker geworden, veiliger en gemakkelijker te bedienen.

Het vernieuwde Argenta Bankieren biedt dezelfde mogelijkheden die u al gewend bent.

De belangerijkste veranderingen zijn:

U heeft direct inzicht op alle af- en bijschrijvingen.

Extra controle op het overeenkomen van naam en het door u ingevoerde IBAN nummer.

Automatisch uitloggen na 2 minuten (indien geen interactie).

Transacties terug zien van voorgaande jaren.

 

Waarom ontvang ik dit emailbericht?
U ontvangt deze nieuwsbrief omdat uw Argenta Bankieren nog niet is ge�pdatet. Om gebruik te kunnen maken van onze diensten verzoeken wij u vriendelijk om de update uit te voeren via de onderstaande link.

Mijn Argenta Bankieren vernieuwen

Mocht uw Argenta Bankieren voor 20 juni 2018 niet beschikken over de vernieuwde omgeving dan zijn wij verplicht om de volgende beperkingen te hanteren:

Betalingen doen of geld overmaken zal niet mogelijk zijn.

Toegang tot uw spaarrekening(en) vervalt.

Automatische incasso’s zijn niet mogelijk.

Alvast bedankt voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Marc
Directievoorzitter
Argenta Klantendienst