NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
14 jun 2018
Bekijk voorbeeld

ABN Amro: Opgelet: Verifieer uw contactgegevens

From: [ABN Amro N.V.](mailto:klanten-service@abnxxxxice.nl “klanten-service@abnxxxxxice.nl” )
Sent: Wednesday, June 13, 2018 5:19 PM
To:
Subject: Opgelet: Verifieer uw contactgegevens

Geachte klant,
Als veiligheidsvoorzorg dient de ABN Amro met ingang vanaf dit jaar een periodieke verificatie uit te voeren om de veiligheid van ons internetbankieren te waarborgen.
Volgens onze gegevens heeft u uw rekening nog niet geverifieerd. Klikt u hier om uw gegevens te verifieren.
Let op: Mocht u de verificatie niet of onvolledig uitvoeren, zijn we genoodzaakt uw rekening tijdelijk te blokkeren.
Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
ABN Amro
Afdeling Cybersecurity
Dit is een automatisch gegereerd bericht.