NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

De Fraudehelpdesk is er voor al uw vragen en meldingen over fraude.
Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
U kunt ons bereiken via 088-7867372 of vul het meldformulier in.
17 jul 2017

ABN AMRO: Onderwerp: Nieuwe mogelijkheden met onze vernieuwde betaalpas

Van: ABN AMRO N.V. [mailto:mailing@portalserver-abnamro.nl]
Verzonden: zaterdag 15 juli 2017 23:41
Aan: jannevanneherte@hetnet.nl
Onderwerp: Nieuwe mogelijkheden met onze vernieuwde betaalpas

Geachte heer/mevrouw,

Na meerdere meldingen in uw bankmail omgeving te hebben ontvangen willen wij u erop attenderen dat u een verouderde betaalpas gebruikt. Wij adviseren u zo spoedig mogelijk de beter beveiligde betaalpas aan te vragen. Onze nieuwe betaalpas voldoet aan de nieuwste veiligheidsvoorschriften. Vraag direct uw vernieuwde betaalpas aan via het online aanvraagformulier.

Let op: In belang van de veiligheid van de door u afgenomen producten en diensten kunt u na 1 augustus 2017 geen gebruik meer maken van uw huidige betaalpas in plaats van de oorspronkelijke vervaldatum.

Wat is het verschil tussen mijn huidige betaalpas en het vernieuwde betaalpas?

De betaalpas is uitgerust met een nieuwe chip (2048 bit encryptie).
Contactloos betalen zelf aan- en uitzetten.
Parkeren zonder pincode (Dip & Go).
Zelf de limiet van uw betaalpas wijzigen.
Zelf uw pincode kiezen.

Betaalpas vervangen

Klik op “Betaalpas vervangen” om de betaalpas kosteloos te vervangen via internetbankieren. U wordt doorgestuurd naar een beveiligde internetpagina.
Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Groep N.V.
Dit bericht is afkomstig van ABN AMRO N.V. statutair gevestigd te Amsterdam, Handelregister nr. 33031431.
Deze e-mail is automatisch verstuurd. Antwoorden op deze e-mail worden niet gelezen.

Virusvrij. www.avast.com