NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
11 jan 2018
Bekijk voorbeeld

ABN AMRO: U maakt gebruik van een verouderde betaalpas

Van: ABNAMRO NV. [                                 ]
Verzonden: donderdag 11 januari 2018 09:56
Aan:
Onderwerp: U maakt gebruik van een verouderde betaalpas

Geachte cliënt,

Uit onze administratie blijkt het dat u nog geen gebruik maakt van onze nieuwe betaalpas. De nieuwe betaalpas is beter beveiligd tegen frauduleuze praktijken en voldoet zich aan de Europese veiligheidsvoorschriften betreft bankzaken.

In verband met de veiligheid van onze klanten verplicht ABN AMRO het gebruik van de nieuwe betaalpas. Het gebruik van uw huidige betaalpas vervalt per 18 januari 2018 voor gebruik.

>Klik hier om kosteloos de nieuwe betaalpas aan te vragen.

 

Let op: Tijdens de aanvraag raden wij u aan om uw e.dentifier bij de hand te houden.
Ook moeten wij vermelden dat de aanvraag maximaal 4 minuten kan duren.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en van dienst te zijn geweest.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Hebt u nog vragen dan willen wij deze graag beantwoorden. U kunt hiervoor terecht op onze internetpagina www.abnamro.nl.
Ook kunt u ons 24 uur per dag, 7 dagen per week bereiken op telefoonnummer 0900-0024 (Voor dit gesprek betaalt u uw gebruikelijke belkosten. Uw telefoonaanbieder bepaalt deze kosten).

 

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Bank N.V.

Dit bericht is automatisch verzonden. U kunt er daarom niet op reageren.