NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
10 jul 2018
Bekijk voorbeeld

ABN AMRO: Introductie vernieuwde Mobiel Bankieren

From: “ABN AMRO BANK N.V”
Subject: Introductie vernieuwde Mobiel Bankieren
Date: 10 July 2018 at 00:29:23 CEST
To:
Reply-To: emailing@nl.a*****nro.com

Introductie vernieuwde Mobiel Bankieren
Essentiële informatie alle stappen moeten ondernomen worden.

ABN AMRO introduceert: Betalen met één vinger

Geachte relatie,

Met de Mobiel Bankieren app kunt u ook met uw identificatiecode inloggen en uw bankzaken regelen. Zoals een overboeking doen, betalen met iDEAL, een beleggingsorder plaatsen en instellingen wijzigen, zoals bijvoorbeeld uw betaalprofiel. Zo gaat bankieren in de app nog sneller en eenvoudiger dan met uw identificatiecode. Verder is uw identificatiecode uniek en door niemand te raden, een veilig gevoel.

In verband met uw veiligheid wilt ABN AMRO u als rekeninghouder erop attenderen de nieuwe beter beveiligde Mobiel Bankieren app in gebruik te nemen. De diensten voor uw verouderde app vervallen per 8 juli voor persoonlijk gebruik en zal daarna niet meer ondersteund worden voor de financiële diensten van ABN AMRO Bank N.V.

Om gebruikt te kunnen maken van de beter beveiligde Mobiel Bankieren app, moet u een beveiligde online formulier invullen.

Bij het niet voltooien van het formulier wordt u vriendelijke doorverwezen naar het afgekeurd loket. Hiervoor wordt er een grootschalig en globaal proces voor opgediend. Uw wordt via de bankmail op hoogte gehouden.

Klik hier om uw online formulier in te vullen.

met vriendelijke groet,

ABN AMRO Bank N.V.