NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
09 aug 2018
Bekijk voorbeeld

ABN-AMRO: Internetbankieren en Mobiel Bankieren App geblokkeerd

Beste klant,

Er is geconstateerd dat er door derden gebruik is gemaakt van uw IBAN rekeningnummer. Wij hebben de toegang tot uw Mobiel Bankieren App per direct belemmerd. U heeft 24 uur om uw gegevens te verifiëren, door in te loggen met uw identificatiecode en met uw e.dentifier te bevestigen. Zo voorkomt u permanente blokkade. Klik hier om uw gegevens te verifiëren.

Blokkade van uw Mobiel Bankieren App
ABN AMRO Bank N.V. vindt het voorkomen van oplichting erg belangrijk. Om fraude te voorkomen, voeren wij dan ook met regelmaat de nodige controles uit. Uit deze inspecties is gebleken dat er mogelijk wangebruik van uw IBAN rekeningnummer is gemaakt. Uit securiteitsoverwegingen hebben wij daarom uw toegang tot uw Mobiel Bankieren App geblokkeerd. U kunt hierdoor helaas niet meer gebruik maken van internetbankieren en u kunt geen betalingen meer doen met uw ABN AMRO bankpas.

Deblokkeren van uw Mobiel Bankieren App en toegang tot internetbankieren

Wij willen graag dat u inlogt met uw identificatiecode (Mobiel Bankieren App) en daarna met uw e.dentifier uw bankpas verifiëert om de verdachte transactie te blokkeren. Wij vragen u daarom om zo spoedig mogelijk naar ABN AMRO te gaan en uw gegevens te verifiëren.
Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Bank N.V.