NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
08 nov 2018
Bekijk voorbeeld

ABN AMRO: E.dentifier3

From: [ABN AMR0 N.V.]
To:
Sent: Thursday, November 08, 2018 11:07 AM
Subject: E.dentifier3

Geachte Klant,

Wij introduceert met trots onze nieuwe betaalpas met een nieuw ontwikkeld E.dentifier3.
Deze nieuwe betaalpas is samen met het consumentenbond van Nederland in werking gebracht.
Doormiddel van de nieuwe betaalpas is het mogelijk om wereldwijde betalingen te verrichten en eventueel ook
pinnen in en buiten de EU zonder extra toeslagen. Doormiddel van de E.dentifier3 kunt u zo snel mogelijk
geld overmaken naar andere banken waardoor deze direct worden verstuurd.

Nieuwe betaalpas aanvragen
U kunt uw nieuwe betaalpas samen met de E.dentifier3 aanvragen op onze webpagina deze worden binnen 3 – 5
werkdagen bij u geleverd. U dient te ondertekenen voor de betaalpas.

1. Klik op de link om uw nieuwe betaalpas en E.dentifier3 aan te vragen via de beveiligde webpagina Nieuwe betaalpas aanvragen

2. U bent verplicht om uw gegevens in te vullen deze dienen overeen te komen met de gegevens in ons systeem
3. Na het invullen van de benodigde gegevens wordt uw aanvraag direct in behandeling genomen
LET OP: Als er wordt geconstateerd dat u niet de eigenaar bent van de desbetreffende rekening(en) worden deze per direct
geblokkeerd tot er fysiek contact is opgenomen met het ABN AMRO Tech support team.

Met vriendelijke groet,

ABN AMRO N.V.