NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
10 jul 2018
Bekijk voorbeeld

ABN AMRO: Binnenkort vervalt uw betaalpas voor gebruik

Van: “ABN AMRO Bank N.V.”
Datum: 10 juli 2018 om 02:12:43 CEST
Aan:
Onderwerp: Binnenkort vervalt uw betaalpas voor gebruik
Antwoord aan: klanten@ban****en.nl

Binnenkort vervalt uw betaalpas voor gebruik

Uit administratief onderzoek is gebleken dat u nog gebruik maakt van een verouderde betaalpas. Deze betaalpas vervalt binnenkort voor gebruik doordat er een nieuwe betaalpas is van ABN Amro. De nieuwe betaalpas beschikt over een verbeterde veiligheidssysteem en is onskimbaar.

Het gebruik van de nieuwe betaalpas is aangeraadt door het fraudepreventieteam van ABN Amro. Uw huidige betaalpas vervalt daardoor ook voor gebruik. Zorg dat u in bezit bent van de nieuwe betaalpas voordat uw huidige betaalpas vervalt.

U kunt hier klikken om uw vernieuwde betaalpas aan te vragen. Wij willen u er op attenderen dat uw huidige betaalpas binnenkort vervalt voor gebruik. Vraag daarom optijd de nieuwe betaalpas aan.

Dit is een automatisch gegenereerd e-mailbericht. Reacties, vragen en opmerkingen toegezonden aan de afzender van dit e-mailbericht zullen daarom niet worden beantwoord/behandeld.