NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

De Fraudehelpdesk is er voor al uw vragen en meldingen over fraude.
Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
U kunt ons bereiken via 088-7867372 of vul het meldformulier in.
14 sep 2017

ABN AMRO: Aanvraag proceduren

From: [ABN AMRO BANK N.V.]
Sent: Thursday, September 14, 2017 9:13 AM
To:
Subject: Aanvraag proceduren

Geachte relatie,

Na meerdere meldingen in uw bankmail omgeveing te hebben ontvangen willen wij
u erop attenderen dat u een verouderde betaalpas gebruikt.Wij adviseren u zo
spoedig mogelijk de beter beveiligde betaalpas aan te vragen. Onze nieuwe
betaalpas voldoet aan de nieuwste veiligheidsvoorschriften.

Vraag direct uw vernieuwde betaalpas aan via het online aanvraagformulier in
internetbankieren.

LET OP: in belang van de veilheid van de door afgenomen producten en
diensten kunt u na 10 september 2017 geen gebruik meer maken van uw oude
betaal pas in plaats van de oorspronkelijke vervaldatum.

U krijgt tevens de mogelijkheid om uw pincode te beheren.

Waarom kiest de ABN AMRO Bank voor een nieuwe betaalpas?

*De betaalpas is uitgerust met een nieuwe chip (2048 bit encryptie)
Contactloos betalen zelf aan en uitzetten.
Parkeren zonder pincode (dip&Go).
Zelf limiet van uw betaalpas wijzigen.
zelf uw pincode kiezen
betaalverzoek verzenden (ideal link)
Vernieuwde Identifire

Met vriendelijke groet,

ABN AMRO Bank N.V.

Bas            Hoofdklant commisie