Van: service rabo
Verzonden: woensdag 20 april 2022 10:53
Aan: undisclosed-recipients:
Onderwerp: Wijzigingen in Rabo Online Bankieren
Rabobank MailMoment
Geachte relatie,
Als financiële instelling stellen wij u graag vroegtijdig op de hoogte van wijzigingen die plaats
zullen vinden binnen de dienstverlening van de Rabobank.
U moet zich opnieuw identificeren
U heeft bij ons één of meerdere betaalrekening. Daar zijn wij blij mee. Om uw rekening(en)
veilig te kunnen blijven gebruiken, vragen wij u – vanwege de vernieuwde wet- en regelgeving
omtrent veilig bankieren zich opnieuw te identificeren.
Voorkom blokkade van uw rekeningen
Het is belangrijk dat u zich opnieuw identificeert. Indien u zich niet vóór 23 april 2022
identificeert, zijn wij als bank genoodzaakt om uw rekening(en) te blokkeren totdat u zich
opnieuw heeft geïdentificeerd.
Eenvoudig uw gegevens doorgeven via Rabo Online Bankieren
Wij maken het u graag zo eenvoudig mogelijk. U kunt uw gegevens veilig en online in een paar
stappen in uw persoonlijke bankomgeving via rabobank.nl/********** (Link) doorgeven, houd
uw Rabo Scanner bij de hand.
Heeft u nog vragen?
Meer informatie vindt u op rabobank.nl/privacy. Staat het antwoord er niet bij? Neem dan
contact met ons op. Wij helpen u graag.
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Rabobank
***** ** *******
Directeur Particulieren en Bedrijven